INFORMATIVNA PITANJA

ČESTA PITANJA

DA LI MOGU PORUČITI ROBU VAN SRBIJE?
Možete naručiti, ali nažalost robu možemo isporučiti samo unutar zemlje, tako da željena adresa za dostavu robe mora biti u Republici Srbiji.
 
DA LI MOGU PORUČITI ROBU NA FIRMU?
Naravno! Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke firme (ime, adresa, PIB) u napomeni.
 
KOJI JE ROK ZA ISPORUKU PORUDŽBINE?
Ukoliko imamo Vašu robu na stanju i odabrali ste način plaćanja pouzećem, šaljemo Vam porudžbinu istog dana. Rok za dostavu zavisi od kurirske službe, ali uglavnom iznosi 1-5 radnih dana za celu Srbiju.
 
NA KOJI NAČIN MOGU DA IZVRŠIM PLAĆANJE?
Prilikom naplate možete odabrati na koji način želite da izvršite uplatu. Ukoliko odaberete isporuku na kućnu adresu, plaćanje se vrši pouzećem u gotovini direktno kuriru prilikom isporuke. Za kupce koji odaberu lično preuzimanje, takođe je moguće plaćanje u gotovini, ali odobravamo i plaćanje na rate, odnosno plaćanje čekovima građana bez kamate, za iznose iznad 5000 dinara. Nezavisno od načina preuzimanja proizvoda postoji i opcija plaćanja putem bankovnog računa, uplatom na račun u banci ili pošti. Što se tiče plaćanja platnim karticama, trenutno se trudimo da obezbedimo siguran servis koji pruža tu opciju, tako da i to uskoro moražete očekivati.
 
DA LI JE KUPOVINA PREKO INTERNETA SIGURNA?
Kupovina preko interneta je sve popularniji izbor potrošača u celom svetu, a u prethodnih nekoliko godina se trend ubrzano širi i na našim prostorima. Kolica za bebe online garantuje bezbednost Vaših ličnih podataka, kvalitet i autentičnost proizvoda u našoj ponudi.
 
KAKO MOGU NARUČITI ŽELJENI PROIZVOD?
Kupovina preko naše internet prodavnice je vrlo jednostavna. Kada ste našli željeni proizvod koji biste voleli da naručite, odaberite boju/dezen, količinu i kliknite na dugme "Kupi". U nekoliko brzih koraka izvršićete kupovinu, a kroz nekoliko dana možete uživati u svom novom auto sedištu.
DA LI MI JE POTREBAN NALOG KAKO BIH PORUČIO/LA?
Nije potreban nalog kako biste vršili kupovinu kod nas, možete se prijaviti i kao gost. Ipak, kreiranje naloga olakšava kupovinu, ubrzava proces naplate i otvara nove mogućnosti - možete sačuvati adrese, ostavljati utiske za buduće kupce i praviti liste želja. Takođe možete poručiti i putem telefona, na broj 060 37 11 109.
 
DA LI MOGU DA PROMENIM ILI DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
Već poslatu porudžbinu možete otkazati u pregledu porudžbine na Vašem nalogu. Ukoliko je Vaša porudžbina već u kurirskoj službi, možete odbiti da primite istu. Ukoliko biste voleli da promenite željeni dezen, boju ili model auto sedišta, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila ili telefona, kako bismo na vreme promenili sadržaj Vašeg paketa.
KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE ZA KUPLJENI PROIZVOD?
Svako pitanje vezano za proizvode možete uputiti nama na e-mail [email protected] ili telefon, ako imate razloga za zamenu ili servis nekog proizvoda.
IMATE PITANJE?

KONTAKTIRAJTE NAS

    Korpa
    Sign in

    Još uvek nemate nalog?