Reklamacije

GENERALNE INFORMACIJE

Svesni smo prava svojih kupaca, kao i činjenice da su ljudi u Srbiji još uvek nepoverljivi po pitanju kupovine preko interneta. Zbog toga smo rešili da postupak reklamacije maksimalno pojednostavimo, kako bi i kupcu i nama u što većoj meri olakšali posao.

Svako oštećenje pri transportu, nedostajanje nekih delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda, kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

+381 63 108 77 77 | [email protected]

REKLAMACIJE NA NEISPRAVNU ROBU

Ukoliko ste primili robu i naknadno shvatite da je Vaš proizvod oštećen ili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate u najkraćem roku. Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu u kojoj je proizvod isporučen. Ukoliko je moguće, pošaljite nam sliku oštećenja, kako bismo lakše ustanovili problem.

REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJA U TRANSPORTU

Veoma je važno da prilikom prijema robe proverite da li na Vašoj porudžbini ima bilo kakvih vidnih oštećenja. Ukoliko primetite da nešto nije u redu, odmah svoju sumnju prijavite kuriru.
Zamolite kurira da sačeka dok proverite sadržaj isporuke. Ukoliko proizvod nije oštećen i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Ukoliko primetite bilo kakva oštećenja na proizvodu, odbijte prijem pošiljke i javite nam radi utvrđivanja daljih koraka, kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.

REKLAMACIJE NA POGREŠNU VRSTU ROBE

Ukoliko ste primili porudžbinu i nakon otvaranja shvatili da sadržaj isporuke nije ono što ste naručili, kontaktirajte nas kako bismo mogli da u najkraćem roku izvršimo zamenu.